Vissza a kezdölapra
Yamaha SRX Yamaha SR Yamaha SRX Team Találkozók Szervizinfó Hirek - Cikkek Linkek Fórum
Yamaha SRX
1JK - 1985 -tõl
2NX - 1987 -tõl
3SX - 1990 -tõl
3WP - SRX 250
Kapcsolat
Netmax Promo
 
 


 

Yamaha SRX :: 1JK

Yamaha SRX :: 1JK

1984-től : 1JK(JL) - 1JV - 1XM - 1XN - 1XR -1XL // Mk.I

Yamaha SRX 600 1JKAz első generációs SRX bizony bővelkedik a különböző változatokban, melyek nem csak a célországok szerinti kódolást jelenti, hanem alkatrészekben is tartalmaz eltéréseket, elsősorban a Japán piaci típusoknál.
1XM
és 1XL a hivatalosan Németországba szállított típusok. 1XN típust Svájcba szállították. Az 1JK modelleket Japánba forgalmazták. Első ránézésre úgy néz ki mint az 1XM/1XL -ek, de vannak eltérések : 1JK-n van olajhűtő, a lengővilla, elektronika, oldaltámasz és egy kicsit a váz is eltérő. Az 1XR ez európai piacra szánt modell, de az 1JK-nál alkalmazott olajhűtőben és egyéb krómozott alkatrészekben tér el elsősorban az 1XL-től.

Yamaha SRX 400 1JK

1XM/1XL/1JK évjárat azonosítás

Tipus Gyártási év Célország Azonositás
1JK (600) 1984/85 Japán 000101~
1JL (400) 1984/85 Japán 010101~
1JV 1984/85 Japán 015101~
1XM 1986-tól Német  
1XN 1986-tól Svájc  
1XL 1986-tól Német  
1XR 1986-tól    

1XM/1XL/1JK műszaki adatok

  SRX 400 SRX 600
Teljesítmény 27LE/6000/min 45LE/5500/min
Nyomaték 42Nm/3000/min 51Nm/5500/min
Méretek    
Hosszúság 2125 mm 2125 mm
Szélesség 705 mm 705 mm
Magasság 1055 mm 1055 mm
Ülésmagasság 770 mm 770 mm
Tengelytáv 1385 mm 1385 mm
Szabadmagasság 145 mm 145 mm
Fordulókör 2600 mm 2600 mm
Tömeg    
Teletankolva 176 kg 176 kg
Terhelhetőség 204 kg 204 kg
Motor    
Építés Egyhengeres, négyütemű SOHC Egyhengeres, négyütemű SOHC
Hengerszám Egy, mennyi lenne :-) Egy, mennyi lenne :-)
Löktérfogar 399 ccm 608 ccm
Furat x Löket 87 mm x 67,2 mm 96,0 mm x 84,0 mm
Sürítés 9,2 : 1 8,5 : 1
Indítás Rugd meg ! Rugd meg !
Erőátvitel Többtárcsás, nedves kuplung Többtárcsás, nedves kuplung
Kenés    
Olaj SAE 20W40 SE SAE 20W40 SE
Mennyiség    
Olajcsere 2,0 l 2,0 l
Olajcsere szűrővel 2,1 l 2,1 l
Teljes mennyiség 2,4 l 2,4 l
Üzemanyag    
Típus ólommentes Normálbenzin (egyes tesztekben: ólommentes Super) ólommentes Normálbenzin (egyes tesztekben: ólommentes Super)
Tank 15,0 l 15,0 l
Tartalék 3,0 l 3,0 l
Gyertya    
Typ / Gyártó DPR7EA-9, DPR8EA-9, DR7ES / NGK DPR7EA-9, DPR8EA-9, DR7ES / NGK
Elektrodahézag DP: 0,8 ~ 0,9 mm
D: 0,6 ~ 0,7 mm
DP: 0,8 ~ 0,9 mm
D: 0,6 ~ 0,7 mm
Meghajtás    
Primeráttétel Fogaskerék Fogaskerék
Szekunderáttétel Lánc Lánc
Váltó 5-sebesség 5-sebesség
Áttéletek    
Primer 74/31 (2,387) 74/31 (2,387)
Szekunder 37/15 (2,466) 37/15 (2,466)
1. 30/13 (2,307) 30/13 (2,307)
2. 27/17 (1,588) 27/17 (1,588)
3. 24/20 (1,200) 24/20 (1,200)
4. 21/22 (0,954) 21/22 (0,954)
5. 21/27 (0,777) 21/27 (0,777)
Végsebesség    
  kb. 150 km/h kb. 170 km/h
Gyorsulás    
  kb. 6.2 s kb. 8,6 s
Futómű    
Vázépítés Kettős bölcsőváz Kettős bölcsőváz
Utánfutás 103 mm ° 103 mm °
Villaszög 64 fok 64 fok
Gumik    
Elsőkerék 100/80-18 53S Metzler ME33 Bridgestone BT45F 100/80-18 53S Metzler ME33 Bridgestone BT45F
Hátsókerék 120/80-18 62S Metzler ME99A Bridgestone BT45R 120/80-18 62S Metzler ME99A Bridgestone BT45R
 


yamahasrx.sbs.hu. Az oldal 2004. Július 26.-tól üzemel

Vissza a lap tetejére :: Impresszum :: Oldaltérkép
© Copyright by S.b.S ver.5.01 :: webdesign NetMax [ablak]

Magyar English E-mail küldése