Vissza a kezdölapra
Yamaha SRX Yamaha SR Yamaha SRX Team Találkozók Szervizinfó Hirek - Cikkek Linkek Fórum
Szervizinfó
Kézikönyvek
Szervizek
Alkatrészek / árak
Átépítés
Kipufogók
Gumicsere
Kapcsolat
Netmax Promo
 
 


 
 

Szervizinfo :: Átépítés

Yamaha SRX átépítés

Ezen az oldalon a kizárólag Magyarországon végzett átépítésekről talász részletes leírást. Várom a képes beszámolóitokat....

Kipufogó

Költség:

Egy végdob (blokk alatt csatlakoztatva), mint az enyém 25-30eFt mérettől és csatlakozás bonyolúltságától függően. Minden teljesen igény szerint készül, igény szerinti helyre és szögben kerül, igény szerinti tompítással, hangolással. A helyszín Szolnok.

Leirás:

Szóval ha valaki új kipufogót akar csináltatni, akkor kell egy elképzelés, hogy kb. hogy nézzen ki, milyen hangja legyen. El kell menni Sándorhoz, ő ad még 1-2 hasznos infót, jó tippet. Megbeszélitek a dolgot. Az anyagot természetesen Sanyi adja.

A dobnál érdemes odafigyelni 1-2 paraméterre. Elvileg ezek a sport dobok elég nyitottak, nekem hangos is volt először,túl ütős volt. Ezért visszavittem és halkítottunk még rajta. A dob elé lett behegesztve egy
kúp alaku, a palástján hasításokat tartalmazó alkatrész, hogy felfogja a túl ütésszerű hangokat. A másik dolog a perforált cső átmérője, nekem ez negyvenes, szolidabb hang érdekében ajánlom a 30-as átmérőt.

A dob felépítménye tehát a következő, belül egy perforált cső, körülötte hosszúszálú üveggyapot, hogy ne bujkáljanak át a perforáción. Természetesen jól meg van tömve. A hegesztések szépek és persze az
egész kipufogó is nagyon szép. (Igen ezt tanusítom : S.b.S)

Maga a dob szegecselt, és hogy ne legyen kifúvás sehol, Sándor használ még valami ragasztó szerű tömítő anyagot is az egymást fedő felületeken.

A dob tehát szétszedhető, ha egy idő után megunja tulaja a hangját, vagy valamit módosítani szeretne, van rá lehetőség. Bármikor vissza lehet vinni és tetszés szerint átalakíttatni.

Ja, és a telefonszám: Bende Sándor, 70/256-4090

Gabesz

Kormány SRX400

Anyagköltség:

Termék

Ár

Honnan

Kormány

7.990.-

RMC Törökbálint

Kormány rögzítő

7.490.-

RMC Törökbálint

Kormányvég

2.952.-

SHOX

Gázbovden (2 db)

12.000.-

Yamaha World

Munkadíj:

kb.

10.000.-

Yamaha World

Leirás:

A kormányt, a végeket és a felfogatókat az RMC-ben megvettem, majd a Yamaha World-ben hagytam a gépet 1 hétre ahol legyártották a bovdeneket, feltették a kormányvéget amiket kissé faragni kellett, mert a kormány anyaga vastagabb a szokásosnál, és nem találtam olyan véget ami belepasszolt volna. Lehet ugyan kapni kormányvéget szettben, ami mindenre felszerelhető, de az 8 ezer lett volna , annyit meg nem ért meg (nekem).

Az átépítés költsége lehet ugyan kissé olcsóbb is máshol, de én úgy voltam vele, ha már hozzá kell nyúlni a bovdenekhez akkor az legyen szakszerű, igy döntöttem a Yamaha World mellett. Csakis jókat mondhatok róluk, segítőkészek, nem beszélnek mellé, a megbeszélt időre kész a gép és működik is rendesen. A munkadíjhoz azért irtam kb.-t mert egyben volt a karburátor javitással.

A vezetési élmény sokkal jobb lett, a kormány kényelmesebb mint az eredeti (sajnos), könnyebb kezelni a jószágot és terelgetni a nagyvárosi dugókban.

S.b.S. 2006. Május

Kormány SRX250

Anyagköltség:

Termék

Ár

Honnan

MZ Kormány

1.700.-

akárhonnan :)

Kormány rögzítő

7.490.-

RMC Törökbálint

Munkadíj:

kb.

saját...

 

Leirás:

Terveztem egy kormány cserét. A feladat sikeresen befejeződött. Nem volt egyszerü,de megérte.
A hozzávalók:
- Végy 1db kormányt ízlés szerint ( Ř22, MADE FOR MZ : 1700 HUF,- )
- Kell 1 csomag felfogató ( Ř22, RMC Törökbálint : 7490 HUF,- )
- Végül pedig rengeteg idő és energia.

Ezen recept elkészítését CSAK !! szerelésben jártas és/vagy őnsanyargató embereknek ajánlom.
A nálam felmerűlt problémák a következők voltak:
- A felfogató csavarhelyek meghatározása a villahídon.
Két 12mm-es furatot kellett úgy elhelyezni,hogy a tartók között a lefogató csavar elférjen, illetve a késöbbi rögzítő csavar anya elférjen a gyújtászár tartója mellett. Ez nemcsak leírva néz ki bonyolultnak,hanem a mgvalósítása is az volt. Mindez mellet legyen szimmetrikus is.

- A csavarok méretre vágása,illetve a híányzó menet pótlása 8.8-as mángorolt csavaron!!
- A gáz és kuplungbowden megfelelő elhelyezése,hogy elérjen a kormányig.
- Végül pedig a szerelési sorrend kitalálása,hogy mindent rendesen meglehessen húzni( pl: a felfogató csavarjait csak akkor lehet meghúzni, ha a kormány a felfogatóba rögzítve van.De a középső lefogató csavart viszont csak a kormány kivétele után lehet csak meghúzni! )

A végeredmény azonban feledtette a sok kínt. Kicsit Chopperes életérzést kölcsönöz az eredetihez képest ( kb. +8cm felfelé, +6 cm hátra ),de kisebb erővel könnyebben vezethető és dönthető a gép. Ja és a tanktáska is jobban elfér igy. A képek pedig beszéljenek magukért.

Muki, 2006. Június

 


yamahasrx.sbs.hu. Az oldal 2004. Július 26.-tól üzemel

Vissza a lap tetejére :: Impresszum :: Oldaltérkép
© Copyright by S.b.S ver.5.01 :: webdesign NetMax [ablak]

Magyar English E-mail küldése